سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا بر روی زمین، دعاست . [امام علی علیه السلام]

آیین دانایان 10


اخبار - اخبار فرهنگی مذهبی

آیت الله جوادی آملی در واکنش به رژه همجنس بازان در جمهوری آذربایجان، تاکید کردند: مسئولین آذربایجان با برگزاری رژه همجنس بازان دراین کشور، بدترین گناه را انجام می دهند.


به گزارش «شیعه نیوز» ، این مرجع تقلید، پیش از ظهر امروز در اولین جشنواره سراسری فرهنگی هنری اعتکاف، در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)، با اشاره به وضع اسفناک کشور آذربایجان گفتند: مسئولین کشور آذربایجان با برگزاری رژه همجنس بازان بدترین گناه را انجام می دهند؛ اینها را نمی شود با شمشیر اداره کرد؛ چرا که امام راحل فرمودند "خون بر شمشیر پیروز است".

آیت الله جوادی آملی ادامه دادند: باید با معنویت و از خدای متعال درخواست کنیم، این وضعیت اسفناک اخلاقی از این کشور برچیده شود.

معظم له تاکید کردند: باید از خدا بخواهیم و هیچ گاه از خواسته خود کوتاه نیاییم؛ چرا که وعده الهی حق است، همان طوری که پیغمبر اسلام(صلی الله علیه و آله) مکه را با دست خالی و با تکیه بر ایمان مسلمانان به خدا فتح کردند.

این مفسر برجسته قرآن کریم درادامه با اشاره به این که معتکفین می بایست فکر جهانی داشته باشند، گفتند: نجات خاورمیانه از دست سلاطین و مستکبرین و انحرافات اخلاقی جز خواسته های دنیایی معتکفین باشد.

آیت الله جوادی آملی در پایان با یادی از امام خمینی(ره)، خاطرنشان کردند: زمانی که حضرت بقیه الله(عجل الله علیه و آله) ظهور کنند، 313 نفر از یاران آن حضرت مثل امام راحل هستند و مردمان سراسر جهان عاقل خواهند شد.


آیین دانایان 10 ::: جمعه 91/3/5::: ساعت 12:0 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :19606
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<